Då var det måndag

Förlåt för den sämsta uppdateringen igår, var och tävlade hela dagen så bloggen hann jag inte med då!
Nu är det iaf måndag och det känns lite sådär halv surt... Har bara pluggat en massa idag. Imorgon blir det träning men på onsdag är det "year level day" på skolan, en dag där man ska göra massa saker med klassen. Vi ska typ göra egna tryck på tröjor? Haha låter ändå rätt kul så ska göra snobben på en stor t-shirt och ha som sov-tröja. haha!
Sen är det nationella provet i svenska nästa vecka! Känner mig sjukt otaggad till det och jag vet inte vad. Usch.
Känner att jag bara kommer med massa negativt nu. Får hoppas på att jag är mer possetiv imorgon då?
Hatar bildlösa inlägg så slänger in en bild på mina fina. Louise och Sofia från i sommras, bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0